Videofilmpjes Harold aan de parapente - Reisverslag uit Kusadasi, Turkije van Harold Slagter - WaarBenJij.nu Videofilmpjes Harold aan de parapente - Reisverslag uit Kusadasi, Turkije van Harold Slagter - WaarBenJij.nu

Videofilmpjes Harold aan de parapente

Door: Harold- Natascha

Blijf op de hoogte en volg Harold

07 Juni 2010 | Turkije, Kusadasi

Hierbij 2 videofilmpjes van de rit naar de top van de berg op 2000m hoogte en een opname van de startplaats met mijn start.

• 07 Juni 2010 - 10:39

Henk:

Gaaf !!!!!! Man dat jij dat durft hahahha. je bent al bang op het keukentrapje ( grin )
    Groetjes van je vriend

• 07 Juni 2010 - 20:25

Alice:

Gelukkig dat we weten dat je weer met beide beentjes in boot zit! Wel een hele belevenis en een hele ervaring rijker! Geniet er nog lekker van! Liefs xxx

• 07 Juni 2010 - 20:25

Alice:

• 18 Juni 2010 - 06:54

Joyce Vieth:

Waar bevinden jullie je?
    We zijn benieuwd naar jullie verhalen en nieuwe foto's om bij weg te zwijmelen vanachter onze pc....

Groetjes