verjaardag harold enzo - Reisverslag uit Göcek, Turkije van Harold Slagter - WaarBenJij.nu verjaardag harold enzo - Reisverslag uit Göcek, Turkije van Harold Slagter - WaarBenJij.nu

verjaardag harold enzo

Door: Harold- Natascha

Blijf op de hoogte en volg Harold

31 Mei 2010 | Turkije, Göcek

hiep hiep hoera!!!!!

Alweer een jaartje erbij en nog steeds zo knap.
Nadat Alice en Leo zijn vertrokken, stonden Jan en Jeannette hier met de camper. Zij zijn een prachtige reis door Turkije aan het maken en kwamen ons opzoeken, Sil zijn loopfiets meegenomen en een camper vol met nederlandse Lukaas!
Het was erg leuk om elkaar weer te zien en hebben een dagje gezeild en een dagje met de camper naar Oludeniz gereden, waar een mooi strand is en er om bekend staat dat je kunt parapenten.
En ja hoor, Harold ging ook naar beneden. Heel stoer hoor Har, maak ik was vooral blij dat hij weer met beide beentjes op de grond stond. Het was een verjaardags kadootje ven J&J en dat duwtje in de rug had hij net nodig, want het is natuurlijk wel een beetie eng.( Als we in de lucht horen,hadden we wel vleugels gehad.)
Harold vond het wel geweldig, maar geloof niet dat het verslavend gewerkt heeft, na een drank en nicotine verslaving vind hij het wel goed zo. grapie!!(zou Sil zeggen)
De volgende dag zijn j&J weer vertrokken en zijn wij met Ali een middag gaan zeilen en een paar dagen laten met zijn vrouw en kinderen. Kesban, Izmet en Daria.We hebben mooi kunnen zeilen en Sil was heel blij met een kindje aan boord. Ali had verse vis meegenomen en hebben het klaargemaakt in Tumb Bay waar Kezban haar zwager de watersport runt. Zij leven dan het hele seizoen in een tent en hebben in hun keuken de salades en pasta klaar gemaakt voor bij de vis. Sil zijn schommel van boord gehaald en kinderen hadden veel plezier. Vandaag alles klaar gemaakt voor vertrek naar Griekenland. Het is nog even afwachten of er een opstapper mee gaat. Net als de vorige keer. Het weer is duidelijk omgeslagen en wordt stabieler. we gaan nu en tot een volgend schrijfs waarschijnlijk vanuit Griekenland.

• 31 Mei 2010 - 11:57

Lenard & Monique:

Weer een jaartje erbij Harold. En dan op deze leeftijd nog zo'n sprong wagen??? :-) :-) Het ziet er spectaculair uit en liever jij dan ik. :-)
    Foto's zijn weer geweldig, super om te zien hoe jullie genieten. Volhouden zo.

Veel liefs,
    Lenard en BOLLE :-) Monique

• 31 Mei 2010 - 21:00

Daar Is Liesje Weer!:

happy b-day ome haklok!!

Stoer hoor zo'n sprong!!
    Doe het je niet na, haha
    Weer ge-wel-dige foto's.
    Tot de volgende x!! dikke kuzzz

• 06 Juni 2010 - 16:31

Sander:

Alsnog van Harte!!, dappere actie moet ik zeggen,mulder weet wel wat hij weggeeft, pff.
    Groeten
    Sander