Stefanie is er weer - Reisverslag uit Göcek, Turkije van Harold Slagter - WaarBenJij.nu Stefanie is er weer - Reisverslag uit Göcek, Turkije van Harold Slagter - WaarBenJij.nu

Stefanie is er weer

Door: Harold- Natascha

Blijf op de hoogte en volg Harold

13 Mei 2010 | Turkije, Göcek

Zie verslag vorig jaar. Grappie!!!!!
Alles gaat goed in paradise. Mooi weer, mooie baaien en volop genieten van de tijd dat we nog in Turkije zijn. Stefanie en Sil trekken veel met elkaar op en Stefanie is al lekker ingeschommeld en al druk doende de bruinste te worden van ons allemaal. Vanmorgen geskypt met Natascha haar ouders en gisteravond om 00.00 uur samen haar verjaardag ingewijdt met een fles champagne. Beetje te laat geworden waardoor het moeilijk wakker worden was en Natascha viel dan ook bijna in slaap bij de kapper. Daarna een heerlijk ontbijt genuttigd op een terras aan de kade en we gaan zo vertrekken om nog twee dagen te zeilen en te genieten van de mooie baaien. Veel foto's deze keer en wat minder tekst omdat we op het punt staan te vertrekken. Morgen meer.

• 13 Mei 2010 - 08:05

Simone:

Hey, hier de groetjes uit het koude natte Nederland!Geniet met elkaar! Gelukkig vlieg ik maandag naar de zon: Zakynthos! Nog veel plezier met elkaar de laatste dagen!

Liefs Simone

• 13 Mei 2010 - 08:18

Lenard & Monique:

Hi Natas, had je net een smsje gestuurd om je te feleciteren. Doe we het nogmaals via deze weg. Van harte en een hele leuke verjaardag. Jaloers bewonder ik jullie foto's want het is hier gewoon echt koud. Echt helemaal niets aan. Maar ja we moeten het er mee doen. Maar zon is heel ver te zoeken. :-( En we zijn er nu toch wel echt een keer aan toe.
    Veel plezier samen.

Liefs Lenard en Monique

• 13 Mei 2010 - 08:36

Heleen:

Hoi Natas,Harold en Sil,

Natas van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! 40 is het toch..?? of..? oh nee.. 43 alweer!! haha.. nja i.i.g een hele fijne dag toegenwenst maar zo te zien gaat dat zeker wel lukken, Have Fun..

liefs heleen

• 13 Mei 2010 - 08:40

Leo, Alice W,E,R.:

Lieve Tassie,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Gezellig dat Stefanie er nu is om het samen met jullie te vieren! We wensen jullie een hele gezellige dag en tot zaterdag!!! Dan proosten we ook nog even op deze dag! Liefs van ons xxx

• 13 Mei 2010 - 09:27

Jannie:

Hoi,Natascha,

Gefeliciteerd met je verjaardag.Ik heb net de foto`s bekeken,prachtig en wat zie je er toch jong uit!!!!Natas een hele fijne dag met jullie viertjes.

Groetjesss, Jannie xxxx

• 13 Mei 2010 - 10:15

Marije:

Wat een cassanova is het ook die Sil! Is weer heerlijk wakker met jullie foto's. Tassie gefeliciteerd en Harold en Sil natuurlijk ook. Geniet van het heerlijke weer daar want hier is het weer eens niks. Des te lekkerder om naar jullie zonnige foto's te kijken. Volgens mij duurt het ook niet zo lang meer voordat pap en mam bij jullie zijn dus veel sterkte ermee ;)

Dikke kus voor jullie alledrie!

• 13 Mei 2010 - 10:27

Henk En Joke:

Lieve mensen,
    Hartelijk gefeliciteerd en een hele fijne dag samen!!
    Wat een heerlijke foto's weer!!En super mooie plekjes!!
    Dikke kus vanuit een veeeel te koud, veeeel te nat Julianadorp!!!

• 13 Mei 2010 - 11:06

Hannah En Tjits:

he hoi lieve schatten, jullie net nog gesproken via skype. nu ben ik wel gedouched en ruik ook lekker. ha ha! natuurlijk proosten wij straks even op Natas haar verjaardag. 34 toch? :-) geniet van elkaar en de warmte van 't zonnetje. doen wij hier wel bij de open haard. dikke kus voor allemaal. smak smak.

• 13 Mei 2010 - 11:07

Erna :

Hi, nogmaals van harte, lieve schat met je verjaardag!! Was goed je even te horen, en wat gezellig dat je, je verjaardag kan vieren met je zusje er bij. Leuk hoor die taart met Sputterkaarsies! Dikke kus voor jullie allemaal!!!

• 13 Mei 2010 - 11:20

Mart En Ria:

Hallo,
    natascha van harte gefeliciteerd met je verjaardag in het zonnige zuiden van europa.
    Heb je ook weer telefoon daar?
    Hopenlijk tot snel horens en groetjes uit het zeeuwse land.

• 13 Mei 2010 - 11:56

Sander:

Van Harte gefeliciteerd!.,mooie omstandigheden om je verjaardag te vieren. groeten sander

• 13 Mei 2010 - 12:06

Liesbeth Slagter:

Happy birthday Natas!!

Maak er een leuke dag van!
    We vonden het erg gezellig in Turkey, voor ons zit het er al een week op...De tijd vloog voorbij, maar dat zal voor jullie wel het zelfde zijn, al zijn jullie daar nog wel een poosje!
    Ik zou zeggen geniet er nog ff van en van Stef natuurlijk!
    Dikke kus Lies

• 13 Mei 2010 - 20:02

Lucas En Tiny:

hey natascha van harte gefelicteerd met je verjaardag en nog een
    fijne dag toegewenst
    groetjes fam kelder

• 14 Mei 2010 - 07:41

Pappa En Mamma :

Goedenmorgen lieve drie! Hebben jullie een fijne dag gehad,in ieder geval lekkere appeltaart,dat vertelde Sil ons. Fijn dat Stefanie er is dan heb je toch iets van "thuis". En nu zijn jullie nog in de baai,we kunnen ons voorstellen hoe dat is heerlijk!Wat een verrassing voor Alice,ze vindt het geweldig!Watzullen ze genieten.Leuke foto.steeds weer een verrassing,ook heel gezellig met Luuk en gezin,wat een groep he.We horen gauw weer van elkaar,dikke knuffel voor alle 3 P.en M.

• 15 Mei 2010 - 19:18

Stefanie:

KOUD!!!!Het is nu 21.15 en ik ben helaas weer in Nederland, en jongens wat is het koud!! Onvoorstelbaar dat we gisteren om 23.30 nog aan een wijntje zaten op een terras en nog was het 25 graden! Wederom een geweldige week, met een fantastische gastheer en gastvrouw en Sillie natuurlijk. Onbeschrijfelijk mooi, warm, heerlijk windje en reuze gezellig. Natas en Har, wederom bedankt en met heel veel liefde geef ik het stokje aan Leo en Alice omdat ik weet dat ook zij onwijs gaan genieten! Jongens geniet van het gezelschap en het mooie Turkije! Kuskuskus, ik mis jullie nu al!

• 16 Mei 2010 - 18:06

Felice:

Heyy Harold, Natascha & Stefanie! Ik ben terug aan wal en dat jammer genoeg in België. Vond het super fijn jullie te leren kennen. Nog eens bedankt voor het gebakje en ik hou deze blog alvast in de gaten :)
    Fele groetjes fan Felice ;)(dat raadseltje vergeet ik nooit nog!)

• 16 Mei 2010 - 19:33

Myrna:

Lieverds wat hebben jullie het toch weer mooi en gezellig in Turkije! Stefanie zagen we terug na een week en wat een bleekscheten zijn wij dan!Ze heeft het geweldig gehad en hebben genoten van haar verhalen en foto's! Sil staat ook overal zo mooi op.Het is een klein boefje.Hugo was ook weer blij dat zijn mama er weer was. Nu gaan wij over ongeveer 10 dagen weg, als ik alles ingepakt krijg. Jullie weten hoe dat gaat.Ga vanavond onder de zonnebank. Even een bruin tintje krijgen.Ik kan zo niet naast Stefanie lopen.(ha,ha)Alice en Leo jullie ook een hele fijne week op de boot en ik zie jullie ook al in de baaitjes op de terrasjes zitten.Stefanie had nl heel veel foto's van veel gezelligheid. Geniet met elkaar.Dag Sil wanneer kom je weer bij oma en opa spelen? Gaan we ook visjes vangen en spelen in de speeltuintjes. Dag lieverds een dikke kus van ons.

• 18 Mei 2010 - 11:29

Papa, Jan Boer.:

Lieve "Med"gangers,

Zondagmorgen, jl. met Steef al het fotomareriaal bekeken,plus een bijbehorende toelichting. Samengevat; jullie vertoeven met elkaar in een aardsparadijs.Het fotomateriaal is daar het beste bewijs van. Vele foto's zijn zeer geschikt voor het Natinaal Turks verkeersbureau. (TIP: Van de vergoeding of honorarium kun je de haven gelden van betalen.
    Met het klimmen van de jaren, zullen de herinneringen aan deze belevenis en avonturen in de Middellandse Zee alleen maar toenemen.

Bij het zien van Sil in de dingy moest ik even denken aan "Kapitein Streng". Zo wilde Natascha genoemd worden als ze aan de buiten boord motor zat van "Woezel", omze 16 kwadraad in Sneek. Zij gaf o.a. aan waar we moesten zitten. Ze was toen 6 a 7 jaar. Een jaar later zat ze aan het grootzeil, met Stefanie aan de fok. Dit vond meestal plaats op zondag namiddag bij het terug zeilen vanaf het Snekermeer via de Houkesloot naar Sneek, jachthaven "de Domp". Dit gebeurde altijd zeilende, door iedereen. We zeilden dus in de file. Myrna en ik lagen op onze ruggen op de bodem, zodat ik het vaantje en de zeilen in de gaten kon houden. Zodoende konden jij en Stefanie zeilen op mijn aanwijzigingen zonder dat de andere zeilers myrna en mij zagen. En jij gaf mij door wie we passeerden en wie er achterom keken. Een opmerking is mij altijd bijgebleven, namelijk die van Doeke Dijkstra, namelijk:"Jan ik wist dat jouw BM sneller is dan de onze,maar om gepasserd te worden door jouw dochters was gisteren best pijnlijk". Ik heb hem toen wel verteld van onze aktie. Hij zal zich wat opgeluchter hebben gevoeld.
    Tot zover mijn bijdrage voor onze vakantie.

Mama en ik wensen jullie een behouden vaart,veel blauw in luchten en water en gezellige terrassen. Groeten, ook aan Leo en Alice.

Papa.

• 24 Mei 2010 - 07:57

Leo En Alice:

Lieve Harold,Natas en Sil

Wat hebben we het fantastisch gehad!! Super leuk om jullie weer te zien en te zien hoe jullie daar leven en genieten van alles wat er om jullie heen is. Voor ons was het een geweldige week! Heerlijk in de watten gelegd, uitgerust, lekker kunnen zeilen, gezellig kletsen, spelletje, lachen, heerlijk eten... echt vila Felderhof is er niks bij!!! En Sil is een heerlijk ventje die later vast een goede schipper wordt! Nu zitten we hier in de tuin en genieten nog na van die mooie week. Het weer is hier nu ook mooi dus de aanzet tot wat bruinere benen kan hier nog even doorgezet worden. Je weet dat je wit bent als je bij jullie aankomt maar dit contrast was wel heeeel erg groot.Ik zal het advies van jou Natas nog overwegen om mijn benen echt nooit meer ZO WIT te laten worden. Geniet van jullie verdere reis en een hele dikke kuss van ons!! xxx

• 26 Mei 2010 - 18:53

Pappa En Mamma Slagt:

Dag lieve 3,nog even een berichtje voordat we naar Frankrijk vertrekken. Gaat het goed met jullie? Hebben jullie mijn s.m.s. wel gekregen?We willen graag morgenavond proberen te skypen, we bellen dan eerst. Is her weer nog steeds goed? Hoe is het met ons kleine baasje? We hopen gauw wat van jullie te horen.We gaan dus Vrijdagmorgen vroeg weg en hopelijk zijn we dan Om 7 uur in de buurt van Lyon omdat we daar een overnachting geboekt hebben,en een maaltijd net als verleden jaar. Dat is op een wijn boerderij je eet dan echt op z.n. Frans heel leuk. Lieve schatten tot morgenavond?Dikke XXX