Sil 3 jaar !!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Göcek, Turkije van Harold Slagter - WaarBenJij.nu Sil 3 jaar !!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Göcek, Turkije van Harold Slagter - WaarBenJij.nu

Sil 3 jaar !!!!!!!!!!!!!!

Door: Harold- Natascha

Blijf op de hoogte en volg Harold

01 Mei 2010 | Turkije, Göcek

1 Mei 2010,

HIEP HIEP HOERA 3 JAAR!!!!!!!!!!!

Vandaag Sil zijn verjaardag. Hij is alweer drie geworden. Vanmorgen heeft Natascha de boot met balonnen versierd en daarna was het uitpak tijd. Hij had, bij het aan boord gaan, al gezien dat er cadeautjes waren meegenomen, maar hij heeft het er nauwelijks meer over gehad. Tot vanmorgen natuurlijk. Daarna heerlijk ontbeten en kwamen Bram en Bea om samen aan de koffie met gebak te gaan. Kaarsjes en spettertjes, net echt. Daarna even met beide opa’s en oma’s geskypt en deze vonden het weer geweldig om de kleine kerel in levende lijve te zien.
Vanmiddag was het tijd voor pannenkoeken met daarna ijs en wat het verder wordt, we wachten het af wat hij op zijn menu heeft staan. Vast geen aardappelen met wortels!
Morgen maar een sap dagje. We denken in ieder geval dat hij een leuke verjaardag heeft tot op heden en hebben hem nu plechtig beloofd dat we volgend jaar thuis zullen zijn zodat Eva, Luca en andere kindertjes kunnen komen spelen. Morgen gaan we een dagje naar de familie welke een weekje vakantie viert in de buurt van Antalya. Wel met de auto want anders komen we te laat aan. Daarna nog een aantal dagen hier in de buurt zeilen en dan komt Stefanie alweer. Bram en Bea van OCC yachting zijn er ook klaar voor, dus iedereen is klaar voor het nieuwe seizoen.
Er staan weer een aantal leuke foto’s op van Sil en de volgende keer weer meer.

• 01 Mei 2010 - 18:15

John, Hannie & Fleur:

Hieperdepiep Hoera,

Alweer 3 jaar, het wordt al een grote kerel. Sil, van Harte gefeliciteerd en we hopen dat je een hele fijne verjaardag hebt met veel slingers, balonnen, taart en natuurlijk veeeeeel kadootjes. Verder wensen wij jullie een leuke, fijne, gezellige en vooral prettige voortzetting van jullie reis. Lieve groeten van John, Hannie en een hele dikke kus van Fleur.

ps Natascha bedankt voor de mooie zwarte kam!!!!

• 01 Mei 2010 - 18:25

Myrna Boer:

Lieverds, wat was het vanmorgen leuk om jullie te zien en te spreken. Helemaal te gek! Wat zaten jullie al vroeg op een terrasje koffie te drinken! Jullie zagen er zo heerlijk bruin uit en wij zaten nog in ochtendjas voor de webcam. Niet charmant dus! Maar geeft niets, we hebben even genoten.We hebben er op gedronken en nu gaan we koffie zetten met een lekker stuk appelgebak met dikke slagroom!Schatten nog een fijne avond en Sil lekker dromen van je kadootjes, waar je zo lang op moest wachten. Je wist dat ze in de boot lagen. Opa had ze je allang gegeven. Vraag maar aan mama en papa hoe hij er over denkt! Alledrie een dikke kus van ons.

• 01 Mei 2010 - 18:48

Leo, Alice, W,E & R:

Lieve lieve Sil, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Het zag er allemaal heel gezellig uit bij jullie maar gelukkig staat nu zwart op wit dat je volgende verjaardag gewoon bij ons in het koude landje is! Misschien slaap je nu al wel maar dan ga je vast morgen lekker verder spelen met je kadootjes. Harold en Natas natuurlijk ook van harte met dit dit prachtige kereltje! geniet ervan en een dikke knuffel van ons. xxx

• 01 Mei 2010 - 20:35

Fam. Kelder:

Hieperdepiep Hoera!!
    Sil van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Alweer 3 jaar!
    Kunnen jullie weer wennen op de boot? We bellen binnenkort wel een keer.

• 02 Mei 2010 - 09:39

Stefanie:

Hallo lieve 3! Nou, Sil is weer goed jarig geweest! Hij smult er weer lekker van! Wat een mooie foto's weer, heb ze net bekeken met Hugo en hij kan zich niet voorstellen dat ik er over een paar daagjes ben....IKKE WEL! Ik ben nu echt aan het aftellen, ik ga weer eens een weekje gezellie zeilen, eten, drinken en zonnen, wat een ellende allemaal in deze recessie!
    Even voor de fun, het is nu 13 graden en bewolkt, nog net geen regen, dus een geweldige dag voor wat schoonmaakwerkzaamheden. Trouwens Natas, jij kan er ook wat van, en je blijft maar lachen....Zou ik ook doen als ik een gasfornuis moet schoonmaken met 25 graden en een zonnetje...hahaha
    Nou luitjes, hele dikke kus van ons en tot vrijdag! (hahaha dat klinkt leuk!)
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 02 Mei 2010 - 17:54

Ronald & Joyce:

Sil van harte. Aan het eten te zien heb je een topdag gehad en mag het elke dag wel zo zijn. Dikke kus Ronald en Joyce.

• 03 Mei 2010 - 08:12

Sander:

hallo allemaal,beetje laat maar heb een bijzonder goed excuus, welk ik jullie zeker nog eens vertel of laat zien..... allereerst van harte!! het ziet er allemaal weer erg gezellig en ondernemend uit! geniet ervan en tot horens.

• 03 Mei 2010 - 17:22

Opa En Oma Slagter:

dag lieve Sil, heb je een fijne verjaardag gehad en veel cadeautjes? De foto.s zien er erg gezellig uit.wat was het leuk dat we jou zagen en pappa en mamma nu nog het geluid en dan is het compleet.Was heet gezellig bij Luuk en Clarie,je hebt zeker wel gespeeld met Nick, de anderen zijn nog een beetje klein he.Lieve schat een dikke knuffel van opa Henk en oma Bep.

• 06 Mei 2010 - 15:19

De Marcello's:

Errr..is er 1 jarig(geweest)Hoera,Hoera...
    dat kun je wel zien dat is SIL!!!!
    Een stoere,blonde Bink ja ja..,
    en dat zonder wiet,botox of pil!!!
    Hij leve lang,hoera hoera,
    Papa en mama in de gloria.
    Sil leeft lang hoera,hoera.

Lieve V.I.P's.
    Van harte gefeliciteerd met jullie gabbertje.Man..,waar blijft de tijd!!!
    Zeg Boerie,vind je het normaal om zulke zonovergote foto's met huiselijke taferelen op de site te zetten???@@????!!!Nonderju,gij het wel lef hoor.Tof om jullie weer zo te zien.Wel wat anders dan met sneeuw overvallen te worden in Deventer.
    Zeg reizigers,weten jullie al zo'n beetje de planning?Wij hebben drie weken vrij in aug.nml.week 31 t/m 33.Misschien kunnen we iets combineren?!
    Moi is sinds drie weken aan het werk bij een farmaceutisch bedrijf en bevalt me prima.Heb nog nooit in mijn leven,zo'n korte woon-werkafstand gehad!!Magnefiek!!
    Heer Lars is heerlijk aan het puberen en iedereen maar zeggen,dat het zo'n lekker sociaal jong is.Puh,ze moesten is weten!!@!!Tja,het hoort er allemaal bij.Voor de opa's en de oma's is er eindelijk gerechtigheid in de zin van;wel de lusten,niet de lasten en...TERECHT!maar ook daar wordt achter de schermen de jongelui zo af en toe goed in hun nek gegrepen.(Ook TERECHT haha).Het is voor ons wel fijn om vanuit verschillende windrichtingen te horen,dat men daar ook tegen de Puberproblematiek aanloopt!!
    Lievies,ik ga afronden,daar ik wel weer zeker weet dat ik het weer voor elkaar heb nml.het langste epistel op deze site,zonder die van jullie mee te rekenen.Ach,van ouwehoeren is nog nooit iemand dood gegaan!
    Zeevaarders,wij groeten u en de uwen.Dikke pakkerds en liefs van deze landrotten.Marcel,Lon en Lars.XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 09 Mei 2010 - 20:40

Alice:

Ja, en daar zijn wij dan weer!Gisteren heb ik gehoord dat wij zaterdag vertrekken voor een weekje Turkije bij jullie!! Wat een ongelooflijke verrassing! Harold en Natas, wat een super idee van jullie en wat ontzettend leuk dat leo echt alles heeft geregeld zonder dat ik ergens iets van wist! We hebben er heel veel zin in!! Tot volgende week en veel plezier met Stefanie deze week. xxxx