Dubrovnik 2 - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Harold Slagter - WaarBenJij.nu Dubrovnik 2 - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Harold Slagter - WaarBenJij.nu

Dubrovnik 2

Door: natascha

Blijf op de hoogte en volg Harold

22 Juli 2009 | Kroatië, Dubrovnik

Zo nog even snel een verslagje, want we hebben nu internet.
Als het goed is komt vandaag de nieuwe marifoon aan en hopen we dat ze hier tijd hebben om hem in te bouwen.
Sil heeft van Engels mensen hier in de haven een schommel gekregen. Hun zoontje is 4 en past er niet meer in.De schommel gaat met sil de mast in en hoe harder hoe leuker. Gisteren met de bus naar Dubrovnik geweest en daar een wandeling over de stadsmuur gemaakt. Het koelde in de middag wat af [25 gr.]dus een mooie temp.om wat te gaan doen.
Met behulp van UNESCO is de hele stad weer opgebouwd. Ongeloofelijk als je weet dat er een jaar lang op deze stad geschoten is. Ook deze stad is weer een pareltje aan de adriatische zee.

• 22 Juli 2009 - 22:00

Jan:

Hey vrienden,

Lucien en Joke kenden jullie site nog niet dus heb ik even jullie verslagen laten zien en hun aangemeld voor een automatisch bericht wanneer jullie een nieuw verslag hebben gemaakt. Dus bij het volgende bericht kun je een reactie van hen verwachten.

• 24 Juli 2009 - 14:29

Lucien:

Hallo Harald en Nat

Woensdagavond een bijzonder gezellige avond gehad bij Jan en Jeanet in de prachtige nieuwe woning. Daar kreeg ik van Jan jou site mee. Vandaar dat ik u pas reageer.
    Vertel eens , hoe gaat het, want ik zie zoveel prachtige foto's op deze site. Ik hoorde van Jan dat je een technisch navigatie systeem hebt gehad. Bij ons op de motor is dat niet zo,n probleem, dan gaan we op de route borden verder, die heb jij zeker niet onderweg.
    Jullie zullen vast wel prachtige dingen zien en onderweg meemaken. Vermaakt natasja zich goed op zo.n prachtige boot en hoe gaat het met de kleine bandiet.

Ik hoor wel iets van jullie, waar je nu bent en ik reageer dan terug.

Groeten aan allen

Joke en Lucien

• 24 Juli 2009 - 15:26

Lon En ...?!:

Lieve avonturiers.

Wat een gave foto's en berichten.Man..,ik blijf jullie bewonderen!!Jullie doen HET toch maar even!Zo,genoeg gekwijlt!!Vanuit een zonnig Zwolly-wood alleen maar goede berichten,daar er een bende-lid is blijven kleven.Meneer Marcel kwam,zag en..overwon.Heb Marcel leren kennen via Robert en Han en wij vormen nu samen met Lars en Marcel zijn Canadese herder genaamd Boika een heerlijk team!!Ben benieuwd waar jullie ong.liggen de tweede week van aug.?!Als het jullie uitkomt,wil ik proberen om samen met Lars naar jullie te komen.Marcel is dan op vakantie met zijn broer.
    Heb nog niets aan informatie gewonnen omtrent tickets etc,daar Lon de laatste 5 weken met heel andere dingen bezig is geweest?@?Zeg..Oceaan-schatten;het liefst zou ik jullie alle drie ff willen knuffelen en Marcel willen "showen".
    Je wil het niet geloven,maar dit man-sujet maakt uit zichzelf kontact,Het praat en Het heeft levenswijsheid.(nou ja,dat denkt hij haha).
    Tel daar bij op,dat meneer de Volkskrant leest en nu omgang heeft met een dametje die zowel De Televaag alswel de Prive leest!!!!!Tascha,het is nodig tijd voor een apperitiefje bij onze "Club".Dappere dodo's,donders veel liefs van deze kant enne...,misschien tot vlug kiekus.XXXX Lon.

• 24 Juli 2009 - 16:39

Ronald:

He reizigers,

Mooi glaasje bier vriend. Sil, volgende keer ook een grote bestellen dan heb je nog iets onder het eten. Mooie foto's wederom en blijven genieten!

• 25 Juli 2009 - 13:41

Ernamostert@me.com:

Ha lieve schatten,
    Geweldige prentjes, mooie stadjes,
    heerlijk zonnetje, lekker eten, lekker biertje, leuke mensen ontmoeten af en toe een 'aanvarinkje' (ook 'n leuk scrabbelwoord).. need to say more? la dolce vita!!
    In NL regent en onweert het met grote regelmaat, m'n vader noemt dit de hondsdagen.. Zal wel, 'k hoop dat het gauw weer zonnig wordt, zodat we ook weer de terrasjes kunnen pakken. Voor de rest gaat het allemaal prima, gezellige tijd, lekker toeren op de motor, veel te beleven, bellen binnenkort weer even! Dikke kus van ons XX

• 28 Juli 2009 - 09:26

Marije:

Wereldreizigers! Kom ik vannacht na een weekje Italie thuis bij paps en mams, zijn zij er weer eens vandoor... Een beetje jaloers ben ik wel want inmiddels zullen jullie elkaar al wel weer gezien hebben. Heerlijk dat ze een weekje bij/met jullie gaan vertoeven. Ik heb zelf een weekje 'back to basic' op een camping gestaan. Inclusief tent, k*t luchtbedden, gaspitje en koude douches. Een heerlijke week gehad maar een echt bed heeft toch mijn voorkeur. Jullie heel veel plezier wederom de komende tijd en ik kijk uit naar het volgende bericht met foto's!

• 29 Juli 2009 - 10:38

Jan Wouter:

PS:foutje
    heb gereageerd op het vorige verslag en heb geen idee of jullie dat nog bekijken of een mail daarvan krijgen.
    En een vraagje:

Harold jou herken ik nog wel maar wie is die bruine blonde die op al de foto's staat?