Onderweg - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Harold Slagter - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Harold Slagter - WaarBenJij.nu

Onderweg

Door: Harold

Blijf op de hoogte en volg Harold

30 April 2011 | Turkije, Ankara

30-04-2011

Terwijl iedereen koninginnedag viert n Nederland, maken wij ons op voor de laatste naar Kusadasi. Nog even een dagje wachten op beter weer en dan de laatste 50 mjl. Ook hier s het weer beter aan het worden. Temperaturen rond de 24 klaar gemaakt voor deze zomer. De gebruikelijke verf en poets werkzaamheden en kleine reperaties. We hebben vier dagen gewacht nadat we in het water lagen met vertrek omdat Sil de waterpokken had.In Turkije gaan ze daar anders mee om dan n Ned. De medicatie heeft er mede voor gezorgt dat hj nauwelijks gekrabt heeft en het mooi wegtrekt. We hebben nu twee lange zeildagen gemaakt en morgen weer verder. Gisteren in Bodrum geweest. Een erg mooe stad en autentheker dan vergelijkbare plaatsen zoals Marmaris. Vandaag wordt Sam extra gepoetst en wordt er alvast gebak gehaalt voor Sl zjn verde verjaardag. De vlaggetjes kunnen weer in de mast. Volgende week hopen we Alce en Leo en de kinderen te zen. Misschien met z`n allen nog een dagje zeilen en dan zakken wij weer af naar het zuiden. Zigzag door de Dodecanese, genieten van onze laatste trip. Volgende keer de foto`s. We hebben tot op heden geen internet en ook nu moet ik het doen met een internet cafe. (Ouderwets hè). Lieve groeten voor de famile en vrienden en tot gauw.

• 30 April 2011 - 20:37

Myrna En Jan:

Lieve drie, het is nu oudjaar voorSil. Wat gaat de tijd toch snel. Hij wordt al weer 4 jaar. Jullie zijn alweer een heel eind gekomen met de boot. Wij hebben het ook heerlijk in Turkije gehad.7 dagen niets hoeven doen, alleen wat je leuk vond.Thuis is het nu ook weer fijn . De tuin ziet er weer lekker groen uit en het weer is goed.Sil je neemt maar een lekker ijsje hoor! En opa zou nog een mooi kaartje voor je tekenen met de nederlandse vlag, want dat wou je. Lieverds een hele fijn e dag morgen en we bellen nog. Dikke kus van ons

• 01 Mei 2011 - 12:44

Oom Harm,tante Metje:

Ha lieverds.
    dank jullie wel voor de nieuwe reis ervaringen!Doet weer heel vertrouwd aan.Vandaag feest aan boord.Sil's verjaardag hartelijk gefeliciteerd en een hele fijne dag!!Geniet ervan.Fijn om deze week de Hengelosenaren te ontmoeten.Liefs van deze kant en tot de volgende ronde.H M.xxx

• 02 Mei 2011 - 12:52

Joyce & Ronald:

SIL nog een dikke verjaardagskus van ons! De cadeauties heb je al ontvangen en hopenlijk heb je daar op de boot veel plezier van!

xx

• 08 Mei 2011 - 19:00

L,M En L:

Dag lief drietal.

Allereerst natuurlijk...nog van harte gefeliciteerd met onze grote SAILERMAN SIL!!!!!!Vierwerf hoera voor deze blonde,stoere bink!!!Ook de opa's en oma's namens ons van harte!(Wat zullen jullie blij zijn,dat kleinzoon lief naar school moet gniffel,gniffel;daar jullie hem toch een tijd hebben moeten missen!!@@!!)Tascha..,dank voor je berichtje lievie,want al die aankomst-en vertrektijden van de fam.Slagter was voor ons niet meer bij te fietsen.Laten Reuf et moi nu een vakantie geboekt hebben naar Turkieland!!Fethye om precies te zijn.Kijken we echt naar uit en zeker de voorpret is leuk!Wij gaan samen,daar Lars met zijn werk zit en voor zijn brommercertificaat gaat.Ook ik heb mijn motorrijlessen weer opgepakt.Voor de rest genieten we erg van onze tuin,daar het hier natuurlijk qua weer goed toeven is.Lieve drie,geniet van elkaar en wat het leven u bied en dikke vette knuffels van deze drie.Toedeloe XXXXX
    Marcel,Lon en Lars.

• 09 Mei 2011 - 08:15

Groep 1 & 2 Den Veld:

Hallo Sil en zijn papa en mama,

Eindelijk konden we dan iets van jullie lezen, we hadden al zoveel keren voor niks gekeken maar wel elke keer jullie prachtige foto's bewonderd.
    Sil van harte gefeliciteerd met je vierde verjaardag!!
    We hopen dat je een geweldige dag hebt gehad met heeeel veel cadeautjes.
    Heb je al dolfijnen zien zwemmen?
    En vergeet je niet om foto's te maken?
    We hopen dat we gauw weer wat van je mogen lezen.

Groetjes van je klasgenootjes
    en natuurlijk de juffen.